Budapesti Mintabolt

POWERED by *IPCC*
Budapesti Mintabolt

Mintaboltunk

Meghívunk egy virtuális 3D sétára a Wobblerek.com Budapesti mintaboltjába.

A séta ugyanúgy működik akár a Google Earth mászkálása, bármely általad kivánt irányba mehetsz, megállhatsz, nézelődhetsz, forgolódhatsz, zoomolhatsz.

Jó szórakozást!

Click a linkre:

3dseta

3D Walk at the wobblerek.com predatory fishing shop in Budapest.

Automatizált séta Youtube videó formájában!

Új címünk:

1158 Budapest, Késmárk u 32. (A Fishing World Horgászáruház épületében)

tel.: +36 30 651 0605

Péntek        09:30-19:00

Szombaton  09:30-16:00,

Vasárnap     Zárva

A Wobblerek.com és a Fishing World Horgászáruházak most egy helyen !

Hatalmas választék, kiemelkedő minőség, most már több mint 400 m2 -ren !

Wobblerek.com - egy exkluzív hely pergetőhorgászoknak !

Fishing World - minden ami a békéshalas horgászathoz kell, a kezdőtől a profi szintig!

ÍGY KEZDŐDÖTT:

Pergető álom...

...a Marina sétányon.

Nem. Most nem mártom tollam epébe, hogy cinikus sorokkal szórakoztassam a nagyérdeműt, csupán mesélek. Mesélek valakinek az álmáról. Egy ugyan olyan álomról, amelyet mindannyian dédelgetünk magunkban valahol, hogy majd egyszer, majd egyszer, majd mindenképp... Kisebbek, nagyobbak, álmodni ki mekkorát mer, de legyen ez a mese tanulság, mert ez, egy valóra vált álom története. Persze úgy, ahogy én láttam...

2013-ban Bécsben, az EFTTEX-en szúrtam ki a pont innen, a pecáról ismerős arcú, pergető vb-t megjárt pacákot. Szines versenypólóban, egy langaléta külföldi versenyhorgásszal hol az egyik, hol a másik standon tűntek fel és hosszadalmasan tárgyaltak. Nehéz volt nem észrevenni őket a nap folyamán bazi nagy P21 felirattal hátukon, amit addig csak rikkancs sárga, teleszkópos, ütésálló botvédőn láttam. Jól van, akkor ez nemsokára beszerezhető lesz otthon is, gondoltam!

7Varga Pali

Aztán eltelt majd egy év. Téli, tiszai süllőfogó kupán hallottam felőlük ismét. Zoli és Kitti mesélt Varga Paliról meg a Wobblerek .com webáruházról, ezüstösen csillogó csalis csomag rengeteg felett, hálásan. Nagyvonalúan legyintettem az értelmezhetetlen színkombinációkban elém tárult Awaruna rengetegre, de sokkal kevésbé arra, hogy közülük valamilyen rózsaszínnel rettenetesen elvert mindenkit Barbi, miközben szemüvege mögül bájosan mosolygott, „én szóltam”.  A HIT-ből a SYMA-ba költözött tavaszi kiállításon találkoztam velük ismét. Egy picike ékszerdobozt varázsoltak az általam szóval tartott medence tőszomszédságába, ahova lázasan rohangásztak  a pergető horgászok „láttad? láttam hát! van még?” felkiáltások közepette. Érthető volt a siker. A Wobblerek .commal húztak egy új mércét a pergetésben és én ezt nem a hozzáférhető csalik fogósságán értem. Volt Paliéknál szinte minden, ami addig egyszerre, együtt soha sehol sem és mindez olyan köntösben, ahogy magam is a számomra oly fontos pergetést helyeztem. Az őszre kétszer akkora standdal érkeztek. A nyüzsgő és lelkes csapat is jócskán felduzzadt. Mosolygó pergető horgászok szolgálták ki a látogatókat és külföldi csibészek fogdosták a fekete sügéreket vizünkben. Tanultunk. És tátottuk a szánkat. Itt beszélgettünk talán először igazán mélyen.

Aztán sok ezer kilométert utaztunk együtt, felváltva fogva a kormányt, de épp csak pihenve, hisz sok volt a téma. A peca, a pergetés, a csalik, a halak, a felejthetetlen sztorik és... az első kartondoboznyi csali története, amellyel az egész az EFTTEX után kezdődött.

Aztán valamikor felmerült egy budapesti bolt gondolata is. Egy olyané, ami még nem volt. Csak pergető cuccok, végelláthatatlan mennyiségben! Merész gondolat! Dédelgetett álommá vált, amelyhez, hogy valóra váljék kellett egy gyermekként sokszor elpáholt igaz barát, akinek hajdanán a kezéből a szomszédtól kapott lekváros kenyeret is kilökték, csak hogy hálával emlékezhessen máig legjobb pajtására. Jocibarát (nem jósol, számol), meglepő, de szintén horgász, először ugyan egy picit vacillált, de belátva,- most verés nélkül – hogy az ügy jó, melléállt és véletlenül –szerintem- egy gyönyörű helyet is talált. Csak bontani kellett, meg vakolni, meg festeni, meg szerelni, meg mindent, de egy decemberi estén elkészült és másnapra feltöltve meg is nyílt egy pergető álom, mely valósággá vált!

1066_14

A mese ennyi. A történet pedig halad. A képek magukért beszélnek. És kell-e hozzá még egy gondolat? Ha pergetsz, egyszer el kell jönnöd, hogy megértsd, amit két éve hallgatok „a magyar pergetőknek is legyen egy olyan hely, ahol van minden, ahol kapni mindent, hogy úgy pergethessenek, mint a külföldi nagyok”!

Köszönünk mindent a mellettünk álló hölgyeknek és  a lelkes Pro Team tagoknak, akik nélkül ez nem valósulhatott volna meg!